PerryZaphire Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Hey! Snuste opp at du selger to stk. 10" og 1 stk. monoblokk til rundt 5000kr eller er det feil? Jeg har alt jeg trenger idag men pga at andre delen av prosjektet (bilen) vil koste litt mere så må jeg selge greiene mine nå... de er delvis solgt allerede. Men er intr. i greiene dine antageligvis etterhvert om du fortsatt skal selge? Mvh: Perry Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Hey! Snuste opp at du selger to stk. 10" og 1 stk. monoblokk til rundt 5000kr eller er det feil? Jeg har alt jeg trenger idag men pga at andre delen av prosjektet (bilen) vil koste litt mere så må jeg selge greiene mine nå... de er delvis solgt allerede. Men er intr. i greiene dine antageligvis etterhvert om du fortsatt skal selge? Mvh: Perry Morn Perry, Stemmer det ja, har to stk TS-W101SPL og en SPL Dynamics DIG-1450 som jeg vurderer å selge for 5000,- det er litt under halv pris av nyprisen. Spiller som FY! hehe. Så du får jo bare ta tak meg om du er intr. jeg skal til rudskogen i sept. om du skal dit, jeg kan i såfall ta det med der så du kan høre.. Er flere som også er intr. men de mangler litt pæng enda, så den som kommer med penger først får det om jeg fortsatt vil selge ;) Selges fordi jeg skal har sponsor på dB-bilen så der blir det nytt anlegg, så kan jeg kjøpe meg noen nye komp.sett til den andre bilen istedet. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Høres jo veldig hyggelig ut... elsker SPL basserne fra pioneer... men ...så det er "mange" om beinet altså? uffda... Da er jeg nok ute av dansen... beregner minst 2mndr før jeg kan slenge 5000kr "den riktige" veien... hehe Prøvde å ta kontakt via PM først men der var det rødt lys gitt... ;) Jeg får inn kroner imorgen men de går desverre med på å få bilen henta å klar til gjenoppbygging før Protech går inn å leverer plastikk til meg (bilen skal stilles ut og konkureres med i styling/stereo på bla. mjøstreffet 06 som jeg er med å arr.) Du vet ikke om noe annet evnt. som er bra ? trenger sub og monoblokk men som sagt... ikke imorgen... men om en stund.. :pimp Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg