Mazdapowa Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 :( :( ...må få solgt Hvorfor må du absolutt få solgt den da? noe fuck med den eller `? hhihi.. Gler meg til kjøreturn hjem jeg no.. tar 4 flyet :D Siter - Bmw 320i 24v R6 Sedan 92mod. [x]Bmw 320i 24v R6 Sedan 94mod. [x]Derbi Senda SM 02mod. [x]Mazda 626 2,0 82mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Nei, ingenting galt med den. Men har desverre ikke råd til å ha den, pga studier. Kjøp, kom og kjøp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdapowa Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 da var endelig bilen i "hus" tehe.. =) va deili å kjøre å alt sann.. men det var dårlig lys på temp og bensin måler, er det bare noen pærer som må skiftes eller skal det vere slik? bilder av bilen kommer... Siter - Bmw 320i 24v R6 Sedan 92mod. [x]Bmw 320i 24v R6 Sedan 94mod. [x]Derbi Senda SM 02mod. [x]Mazda 626 2,0 82mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 da var endelig bilen i "hus" tehe.. =) va deili å kjøre å alt sann.. men det var dårlig lys på temp og bensin måler, er det bare noen pærer som må skiftes eller skal det vere slik? bilder av bilen kommer... er ikke dårligere lys i min.. er nok pærer bak i dashen som har gått.. bilder? :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdapowa Skrevet September 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 er ikke dårligere lys i min.. er nok pærer bak i dashen som har gått.. bilder? :) Okai.. fant ut at det var noen pærer.. heh.. no er det fiksa.. Jeg lurer på å kjøpe anlegg osv.. noen som har et billig og bra alternativ? :P krav: 6*9, frontsett, og en rimeli bra subb.. tror ikke e trenger spiller. Siter - Bmw 320i 24v R6 Sedan 92mod. [x]Bmw 320i 24v R6 Sedan 94mod. [x]Derbi Senda SM 02mod. [x]Mazda 626 2,0 82mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg