Zetec Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Kan jo skrive litt om pandaen min her også, når som det meste har gått i boks. De som ikke vet det kan jo få vite at jeg nå går over til rent pioneer anlegg og kjører for Team BoomCar og Team Pioneer Norge. Anlegget er på vei, og det meste (bortsett fra spilleren) kommer til neste uke, så da blir det å få montert og justert fortløpende slik at jeg rekker konkurransene for sesongen er over.. Så en kjempetakk til Pioneer for å satse litt på dette området i Norge også hellothere Så mer info og bilder kommer etterhvert :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 hadde ikke du en annen tråd? - få se noen bilder av bilen da! notin Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gul-tusj Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 På tide me en update? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Hadde en tråd på prosjektforumet, men synes den passer litt bedre her.. Bilder finner du på http://www.lanpro.no/panda Update kommer når jeg får hele anlegget og begynner å montere, håper det blir før NM slik at jeg rekker det.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg