Hernes Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Ikke viss det blir skikkelig drit fælt.. joda!! får litt vondt i hode av og se på fæle ting etter hvert men!. sikkert noen som liker fæle ting og da! :P Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 joda!! får litt vondt i hode av og se på fæle ting etter hvert men!.sikkert noen som liker fæle ting og da! :P Smaken er som baken: Delt! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big Viik Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Syns svarte felga e stygt.. Litt meir gull aktig, men ellers heilt enorm bil.. Veit dikka om det e mange som har skaffa sg RX-7 til lands, syns eg ser ein ny ein kvar gang eg e på tur..! Har sjøl ein RX-7 på hånd som eg vurdera å kjøpa om ikkje så lenge, kelein ere me trimming av motoren t dessa bilane, drivverk og sånt tåler vel ein støkk eller ? Siter Livet er en lek så lek me livet.. Opel vectra 2000 *BMW 325IX*solgt *Opel Kadett E 1.3s*Solgt *Opel Ascona C 1.8E*Solgt *peugot 505GL*spiker Opel-fresh thinking, better cars... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet August 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Har faktisk også tenkt litt på gullfelger... Blir dette eller svarte. Liker jeg det ikke er det jo bare å lakke opp igjen. Skulle gjerne hatt bilen litt lavere, var det når jeg først fikk den. Men kjedelig å ikke komme frem til huset, eller opp i gården... Litt for mye fartsdumper rundt her... Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg