raz Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Hallo,alle golf venner..Er det noen der ute som vet av noen som selger en 16v motor?? Må ha det i min golf gti 16v.!!! Send pm eller mail meg på Eirik_carlos88@hotmail.com Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 ligger et par på VACN forumet. PL eller KR du skal ha? Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 OKi,ekke så flink til dette jeg..tror duh kunne ah gidd en link til forumet..Skal bare ha selve motoren! Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 OKi,ekke så flink til dette jeg..tror duh kunne ah gidd en link til forumet..Skal bare ha selve motoren! Fann dette på VACN. delebil m/motor Motor Ligger en på "kjøp og Salg" her på forumet óg, men tror den er solgt. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg