Valiant Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 hehe lei bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Åh... 911, svart, svarte felger, masse effekt, lav vekt... Tissue please... Nydelig. For å være litt mer nøyaktig, 696 hk på bakhjula med 98 bensin :) 72x hk med bedre bensin ;) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70-Pappa'n Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Er det samme 911'n som går mye rundt i fredrikstad-distriktet, selv når det er en del snø ute, og klokka har runda leggetid? Har lagt merke til en som kjører en del rundt, men ikke om det er svarte eller sølvfarga felger. Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Er det samme 911'n som går mye rundt i fredrikstad-distriktet, selv når det er en del snø ute, og klokka har runda leggetid? Har lagt merke til en som kjører en del rundt, men ikke om det er svarte eller sølvfarga felger. Svarte.... Hva mente du med "klokka har runda leggetid" ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70-Pappa'n Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Svarte.... Hva mente du med "klokka har runda leggetid" ? Det vil si at jeg stadig møter en sånn når klokka har runda både midnatt, og utover de sene natterstider.. var ute på FMV for litt siden, sånn ca klokka 3 på natta eller noe.. og da kom brått den breiende.. midt i værste snøværet. :D Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cartman Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 For å være litt mer nøyaktig, 696 hk på bakhjula med 98 bensin 72x hk med bedre bensin Hadde vært gøy det, men det er nok litt i høyeste laget. Har noen timer i den bilen, samt at jeg var med å bygde/bremsa den hos ARP. Han har både sorte og sølv felger til den. Alt etter bruken. Eieren er ikke på nett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Hadde vært gøy det, men det er nok litt i høyeste laget. Har noen timer i den bilen, samt at jeg var med å bygde/bremsa den hos ARP.Han har både sorte og sølv felger til den. Alt etter bruken. Eieren er ikke på nett. Hmmm....iallefall det han sa til meg sist mente jeg... :) Men du har nok litt mer innsikt enn det jeg har her så du har nok riktig... Mvh Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Så den på gatebil, går helt rått! Motor sitter det i den? 3.6 boxer? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg