oter11 Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 er det noen som har erfaringer med denne forsterkeren. fikk en kammerat til å bestille denne i dag. er det noen som vet hvordan man får av plastdekslene rundt midtkonsolen på en nissan primera 1997 model,vil ha litt bedre plass når man skal trekke kabler til spilleren. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 er det noen som har erfaringer med denne forsterkeren.fikk en kammerat til å bestille denne i dag. er det noen som vet hvordan man får av plastdekslene rundt midtkonsolen på en nissan primera 1997 model,vil ha litt bedre plass når man skal trekke kabler til spilleren. Har ikke direkte erfaringer med akkurat denne forsterkern, men har forholdsvis god kjennskap til Audison som en helhet, og firmaet bak, og du gjør ikke mye feil når du kjøper en Audison forsterker. Enkelt og greit. SRx3 er i mine øyne en genial forsterker rent funksjonelt. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet August 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Har ikke direkte erfaringer med akkurat denne forsterkern, men har forholdsvis god kjennskap til Audison som en helhet, og firmaet bak, og du gjør ikke mye feil når du kjøper en Audison forsterker. Enkelt og greit. SRx3 er i mine øyne en genial forsterker rent funksjonelt. mvh Glenn han trengte ikke mere en 3 kanals forsterker,så da er det ikke så mange å velge imellom Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg