speedfile Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Tenkte å investere i et nytt frontsett, tenkte da på maks 1500kr. Hva er det beste i den prisklassen? Spilleren min er en blaupunkt daytona, har hørt mye negativt om blaupunkt spillere, vil jeg ikke klare å utnytte frontsettet til sitt fulle med denne spilleren? Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Tenkte å investere i et nytt frontsett, tenkte da på maks 1500kr. Hva er det beste i den prisklassen? Spilleren min er en blaupunkt daytona, har hørt mye negativt om blaupunkt spillere, vil jeg ikke klare å utnytte frontsettet til sitt fulle med denne spilleren? Du vil i de fleste tilfeller ikke kunne drive noen høyttalere til sitt fulle med en cd-spiller uansett merke. Men du vil få grei nok lyd. Merkene du kan velge i er mange. Pioneer Rockford Fosgate Lightning Audio Infinity Fusion Earthquake + + + Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 har selv rockford fosgate frc4205, og synes det spiller ganske bra.... men har ikke hørt så mange frontsett av "større kaliber" kostet 750kr for paret på bilradiospesialisten.no Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg