a-u-d-i_s-4 Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 hei folkens,har et problem jeg lurte på om dere kunne hjelpt meg med?jeg vrir på nøkkele og motoren går rundt,men får ikke noen gnist på tenningen??noen som har noen forslag??dette er en golf 3 gti 2 8v hilsen ulf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirwave Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Jeg vill tatt av fordeler lokket og sett om det er fukt eller mye iring inni der. er det fukt eller ir så ville jeg tørka det godt og sett om det hjalp. hvis det hjelper så ville jeg kjøpt ny rotor og fordeler lokk.. Håper du finner utav det Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-u-d-i_s-4 Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Jeg vill tatt av fordeler lokket og sett om det er fukt eller mye iring inni der. er det fukt eller ir så ville jeg tørka det godt og sett om det hjalp. hvis det hjelper så ville jeg kjøpt ny rotor og fordeler lokk.. Håper du finner utav det det er gjort???hmmm noen andre forslag da..bilen får bensin men tenner ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 1) ta av tennkabelen fra coilen til fordeleren(ene enden i coilen andre enden 2mm fra jord) . sjekk om der er gnist når du kinner. 2) finn tak i en DIODE-prøvelampe, å se om du får blink-signal på den grønne ledninga til fordeleren når du kinner. mål samtidig at du har +/- inn til fordeler Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg