Beamerkid Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Som sagt så virker plutselig ikke sentrallåsen mer . Bilen er en -91 325 sedan . når jeg låser døren tar det ca. 2 sekunder så låser alle seg opp igjenn...noen som kan hjelpe meg ? Siter -03 Audi A4 1,8TQ Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rindis Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Jeg hadde samme feilen på min bmw, tok av dørtrekkene og smørte sentrallåsmotoren på begge sider med 5-65, gikk også over alle kontaktene til sentrallåsen. Etter det har den virket som den skal. Hvis ikke det virker så må du bytte en sentrallåsbryter (tror jeg det heter). Kjører du til nermeste bmw verksted eller forhandler bør de vite hva det er, siden det er en vanlig feil på bmw. Koster da ca en tusenlapp å bytte. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypherus Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Har faktisk akkurat samme problemet med min. Takk for info ;) Siter 1996 BMW 728i 1992 BMW 318is / Full Rieger (Stjålet) 1992 Golf GL (Solgt) 1986 Golf GTI (Vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Samme feil her.... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riefarn Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Hadde samme på min i høst, byttet sentrallåsmotor, og funket bra, men begynner å kødde igjen :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg