Porsta Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Må bare legge ut denne, dette er den 4 bilen jeg modder, og er veldig fornøyd med denne. Jeg vil gjærne ha tilbakemeldinger. :pimp Før: Etter: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 hehehe... fronten minner meg om sikkerhets frontene som ble levert i USA før i tiden... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 hehe grei nok denne, ser litt toony ut bak bakvinduene der du har gjort om bilen. så hadde det sett bedre utt med dekk på felgene, eller har du satt på det derre DJulet som var i avisa for en stund tilbake? :P fronten er litt feil...stå på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 nice.. likte fronten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Hva med å "løfte breddinga" opp så den går rett inn i bakre hjulbue? Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg