DynaCore Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Hei. Driver nå å setter inn litt anlegg i mazdaen. For å få inn frontsettet, må jeg av meg hele dørtrekket? Virker ikke som om jeg får av den plastikken som er utenpå selve elementet om du forstår.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexanderb Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Må nok av med hele dørtrekket ja. Den derre plastikkdingsebomsen er ikke til å ta av... Eller du kan bare dra den av og lime den fast igjen. Gjorde det jeg damndamn :spider Er ikke så farlig om du drar den av, er bare 4-5 dråper med lim så sitter den som støpt! :spider Siter Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexanderb Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Dette gjelder ihvertfall -96---> Vet ikke åssen det er med de tidligere modellene, men regner med at det er samme tingen.... Siter Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Tok av hele jævla dørtrekkene jeg..Så nå driver jeg og monterer:) Blir bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexanderb Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Det er bra! like greit å gjøre det skikkelig med en gang :thumb Hva setter du inn forresten? Er ikke sååååå mange med 323F her, mest GTR osv, så morro å høre hva andre gjør med bilene sine :) Siter Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Har puttet inn et sett Rockfor Fosgate Fanatic nå;) 6,5", og med 1" diskant på dashen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Det som er litt kjipt med dørtrekket i 323 (bg væffal) er at det passer fint med 6,5" i de org. høytalerbrakettene, men at dørtrekket kun tar 5". Opplevde at deler av elementet slo borti dørtrekket når den jobba litt, noe som igjen ikke er helt optimalt for lyden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg