KennethB Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Jepp! Ringer deg litt nærmere... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Blir det noen kosmetiske endringer på kabeltrekkingen til ampene i racket Kenneth ? :jackinbox Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Kanskje, kanskje ikke.. :) Var vist noen som ikke hadde helt sans for den... jerkoff Går å spekulerer på evt løsninger, men jeg får se hvordan det blir med tid.... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Blir Knalltøft det der!! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Takker... Skal legge ut litt bilder i løpet av helga, har begynt med deksling baki nå... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 da må vi f en update, så bilen på gatebil, pent håndarbeid! :D Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Kanskje, kanskje ikke.. :) Var vist noen som ikke hadde helt sans for den... jerkoff Går å spekulerer på evt løsninger, men jeg får se hvordan det blir med tid.... Du veit hvem som kan bistå med raske, enkle løsninger.. :magic Har en løsning til deg i bakhue jeg.. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Come on! Ring ikveld hvis du har mulighet... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Come on! Ring ikveld hvis du har mulighet... :) Gjør det jeg kiddie Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollamoen Køstom & Kaffe Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Kanskje, kanskje ikke.. :) Var vist noen som ikke hadde helt sans for den... jerkoff Går å spekulerer på evt løsninger, men jeg får se hvordan det blir med tid.... hva var så galt med de klemmene a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 He he... Klemmene er vel bra, men det var en som ikke hadde helt sans for det lell... :hammer Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Denne regner jeg med å se på Vallhall. Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Jajaraja!!! Kommer på torsdag, men har igjen noen timer med jobb før den tid... Printing av dokkis nå... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hei hei, alle sammen!! Har vært utrolig sløv med å legge ut nye bilder den siste måneden, men det har vært bygging døgnet rundt! Var i Oslo og kjempet om NM-tittelen i helga, og det gikk hur bra som helst!! Ble Norgesmester i klassen Pro/expert unlimited! Og til helga setter jeg kursen mot Athen, hvor EM avholdes neste helg!! Skal legge ut litt bilder både av bilen og fra turen når jeg kommer hjem i november... Mvh Kenneth B. Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Gratulerer med tittelen Kenneth. God tur til Hellas, og lykke til!! mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg