MUNKORAMA Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 i dag når jeg skulle starte bilen igjen, var den helt død. da jeg tittet i motorromet når jeg prøvde å starte sto det gnister og flammer ut av fordeleren. noen som vet hva det kan være? skal hente en ny fordeler i morgen, men hva kn være galt siden den plutselig begynte å spytte flammer? kan rotoren ha kilt seg og ødelagt noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Bruk den forrige tråden din, istede for å starte en ny. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 vennligst svar på den andre tråden. takk tommen for opplysningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Noe av det samme skjedde til meg. Jeg fikk plutselig ikke start på bilen for en stund tilbake. Det small noe jævlig, så stoppa den. Prøvde da igjen og samme skjedde. Jeg skifta fordeler og pluggledninger, og samme skjedde. Men det viste seg at det var en slange som går inn på blokka som var av. Der gnistra det og "flammer" sto ut. Satte den på igjen, og bilen var god. Prøv å skift fordeler og pluggledninger, og om det ikke går, skriv inn her. Kan være mye eir i kontaktene eller noe galt med fordeleren. Prøv å se om det er noen slager rundt fordeleren som er ødelagt eller noe. Kan være verdt et forsøk:D Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg