Gå til innhold

Mitt anlegg (ønsker noen tips)

Ranger emnet

Espenhh

Anbefalte innlegg

Takker for flere gode tips :D Spilleren har forresten 4x50w forsterker, ikke 45w... Låter veldig bra i mine ører. Har vært på langtur de siste dagene - kjørt 100 mil, så nå er det skikkelig innkjørt også. Har fiklet med de ulike innstillingene på spilleren (EQ, loud, osv...), så nå låter det enda bedre enn før. Tror nesten jeg vurderer å rett og slett droppe bass - føler at det blir unødvendig. Men vi får se, kanskje jeg investerer i det en gang. Nå må jeg først og fremst komme meg til Trondheim - skal flytte hjemmefra (Oslo) og begynner på studier i der, så jeg har egentlig alt for mange baller i luften akkurat nå :P

Må forøvrig også skryte litt av karen som tok seg av bilen min her om dagen. En kamerat av en kollega av pappa er verkstedssjef på et Volkswagen-Audi verksted, og hadde bilen min inne til service. Service, EU-kontroll, + bytte av drivakselmansjett på venstresia foran kom på bare 500 kroner :D Er helt sjukt egentlig. Skikkelig vennetjeneste om man kan kalle det det (i og med at jeg ikke kjenner han :P)... Må bare prøve å få sendt han en flaske vin og litt "lønn" til han personlig for arbeidet - betalte jo bare for delene :D Er skikkelig lykkelig nå - fikk vite av et annet VW-verksted (der jeg ikke kjente noen) at bare det å bytte en drivakselmansjett ville koste godt over 2000 kroner. Så det var mildt sagt et positivt sjokk. Hyggelig å se at det finnes ærlige og reale bilmekanikere der ute også - man hører jo nesten bare negative ting i dag... Jeg vet i hvert fall hvor jeg skal kjøpe "nybil" min om jeg noen gang får råd til det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider