espenaa Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Noen som har kjennskap til disse bilene og de forskjellige motoralternativer/årsmodeller? Vurderer og kjøpe.. Må vel ha 1.8 motor. gjerne med turbo om disse er holdbare. Kom med innspill!! Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by ElectronicMix Noen som har kjennskap til disse bilene og de forskjellige motoralternativer/årsmodeller? Vurderer og kjøpe.. Må vel ha 1.8 motor. gjerne med turbo om disse er holdbare. Kom med innspill!! Gå inn på Audi forumet.... Står mye der.... ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YashaR Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Ja, som nevnt, gå på Audi-forumet. Men hvis det er noe du lurer på kan du sikkert sende meg priv MSG, så kan jeg prøve å svare så godt jeg kan. Kjører forvøvrig en A4 1.8T selv. Siter Audi A4 1.8T '96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Her er det bare å spørre om alt du måtte lure på! :) Er flere tråder her på forumet angående kjøp av Audi A4. Ellers er det bare å spørre her og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Skal ikke si jeg er den mest erfarne,men har kjørt litt a4 og a3, ingen med mindre motor en 1.8. Og min personlig mening er at a3'n ligger bedre på veien med skikkelig felg og dekk en a4'n gjør. Skal ikke være skråsikker på dette,men syns at de jeg har prøvd gjør dette bedre. Kjørte fra en 1.8turbo a4 m automat i en a3. det var litt digg,spes når a4 fyren var så jæævlig stor i kjeften til og begynne med. men det er nu min mening ihvertfall. intressant om noen har noe synspunkter på dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Ikke kjøp mindre motor en 1.8t...! Alt annet under her helt dødt og gir usedvanlig lite kjøreglede annet en når bilen er 'ny' for deg ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Hehe... men uansett trur jeg en vanlig a3 eller a4 m 1.8 vil gå bedre enn sri'en min :) Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Hvis du ikke er VELDIG opptatt av motor og at det må gå så bra så klarer du deg med en vanlig 1.8. Jeg har det og jeg klarer meg fint jeg. Har ikke bruk for noe som kjører fra alt og alle jeg. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivindw Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Jeg har en 2000 modell S3. Veldig fornøyd med den, ikke hatt noen problemer på den tiden jeg har hatt den (nesten 1 år). 1.8t motoren er mye diskutert både her på forumet og andre steder. Bra fart på den, har inntrykk av at kvaliteten på motoren er veldig bra. Anbefaler en bil med Quattro. Det er stor forskjell. Konge på vinterføre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Quattro er tingen .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 130 TDI er tingen, trimmet så drar det sinnsykt. 110Hk er heller ikke så halvgærn med litt schipping. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YashaR Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Quattro ja... Testet det for første gang for ikke så lenge siden... og ja... det var helt RÅTT! Eneste som suger er at man blir "lurt" til å tro at det ikke er noe glatt........ for man bremser jo ned like treigt som FWD, f.eks. Siter Audi A4 1.8T '96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg