noorm Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 vet ikke hvordan det staves men dere skjønner:P men det jeg lurer på er om noen hadde giddi og enten tatt bilde av clutch vaieren nede i motor rommet..vet ikke hvordan jeg fester vaieren igjen nede ved girkassa se:@ lurer på om jeg mangler noen deler se=\ Siter montert 90fangere,40mm senkesett og dtm potte.. men kommer en god del mer:) noen som vet om billig lakrer i østfold?:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 vet ikke hvordan det staves men dere skjønner:P men det jeg lurer på er om noen hadde giddi og enten tatt bilde av clutch vaieren nede i motor rommet..vet ikke hvordan jeg fester vaieren igjen nede ved girkassa se:@ lurer på om jeg mangler noen deler se=\ Hva slags motor gjelder dette? Er forskjellig fra mod. til mod. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noorm Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 det er 1,8gl 92mod som sitter i Siter montert 90fangere,40mm senkesett og dtm potte.. men kommer en god del mer:) noen som vet om billig lakrer i østfold?:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg