eflak Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 noen som vet hvor jeg får tak i god filt som er mest mulig lik original filten til en audi a4.?? med andre ord ikke sånn tjukk dritt som alt henger fast i.. håper på raskt svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy` Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Sånn blågrå som er i bagasjerommet? Fikk tak i en del filt på Elkjøp faktisk, som var i akkurat samme farge/type som det originale. Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eflak Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 tror jeg har mer svart en blå grå. Men på elkjøp?? hvordan fikk du tak i det var det noe de hadde i utvalget??? og PRIS?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy` Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Nei tror ikke det var noe de hadde til vanlig i vareutvalget, men de selger jo noe bilstereo så sjangsen for at de kan ha noe på lager er jo til stede.. Jeg kjøpte bare noen kvadrat til en sub-kasse, fikk det billig, usikker va kvadrat-prisen var Er vel bare å ringe å høre hva dem har :) Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg