EspenG Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Skal na kjope en ny forsterker men er ikke sikker pa hvilken jeg bor ha, veit heller ikke om jeg skal ha en monoblokk eller hva fordelene og ulempene med en slik er.. Forsterkeren skal kunne DRIVE 2 stk bassere. Er ikke bestemt enna hvilke bassere dette skal hvere men har sett pa 2stk Cadence 12" eller om jeg skal ha 2 stk "forslag" - 10". Noen forslag pa forsterkere? (ikke sa altfor dyr) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 http://www.bilforumet.net/kjopsalg/showproduct.php?product=2220&sort=1&cat=10&page=2 Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Skal na kjope en ny forsterker men er ikke sikker pa hvilken jeg bor ha, veit heller ikke om jeg skal ha en monoblokk eller hva fordelene og ulempene med en slik er..Forsterkeren skal kunne DRIVE 2 stk bassere. Er ikke bestemt enna hvilke bassere dette skal hvere men har sett pa 2stk Cadence 12" eller om jeg skal ha 2 stk "forslag" - 10". Noen forslag pa forsterkere? (ikke sa altfor dyr) Hva er en ikke så altfor dyr forsterker ? Hvordan bass er du på jakt etter, lydmessig ? Skal du råne for hele nabolaget eller skal du ha noe som spiller rent og pent ? Snakker du om en til ca 2000,-/5000,- eller 10000,- ?? Det er flere her som kan hjelpe deg hvis vu får litt mere nøyaktig info. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunkendriver Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Vurdert å faktisk kjøpe cadence forsterker også? Har 2 cadence Beast 12" som jeg driver med en cadence z7000 forsterker... funker som faen, men koster nok. 3000 pr element+7000 for forsterkeren... :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Har netttopp bestilt denne : http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=8048&taxonomy_id=430-457 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Har en Z7000 du kan få kjøpe :) Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenG Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 mye trenger jeg a koste pa viss jeg skal klare a dra 2 12" eller 2 10" da, eks cadence.. Det skal helst spille penest, men likevell hoyt.. ca 3000+ for en forsterker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenG Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Må snart bestille, bare komme med forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg