VolvoTore Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Nå har bruksbilen, egentlig bilen til dama, men gjett hvem som får æren av å legge tid og krefter ned i den, fått en skikkelig oppshining. Og det synes jeg gjorde seg kraftig bra :D Sånn så den ut: Litt av godrusta blir fjernet: Mer koserust på vei vekk: Ny plate på plass i kanal, selvfølgelig egenhendig tilpasset: Ferdig reparert kanal til lakkering: Endelig er bilen vasket og klar til siste poleringsfinish, for første gang på flere måneder. Og hva ser man da? Joda, den høyt elskede huseieren vår har hatt malingsarbeider på huset, og bilen er pepret med søte små prikker; over HELE BILEN!! Jommen godt man har en bakgrunn som bilpleier... For å ha nevnt det én gang for alle: jeg HATER utleiere!!! Etter noen timer med malingsgnukking, maskin- og håndpolering, så er endelig det høyst etterlengtede resultatet klart: Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Nice, men er ikke dette bruksbilen da? Er vel ikke så nøye med litt malingsflekker da, hehehe birthday Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juli 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Nice, men er ikke dette bruksbilen da? Er vel ikke så nøye med litt malingsflekker da, hehehe birthday Litt?? Hadde jeg telt dem, hadde jeg garantert passert 1000 med glans! Må jo ha pen bruksbil også vettu ;) Kjører stil, kjører jo VOLVO :D Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Joa, har rett. Kjøre hardt, kjør stil !!! :D Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Nå har bruksbilen, egentlig bilen til dama, men gjett hvem som får æren av å legge tid og krefter ned i den, fått en skikkelig oppshining. Og det synes jeg gjorde seg kraftig bra :D Oj blei jo knallbra! Tar du min også? sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juli 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Oj blei jo knallbra! Tar du min også? sombrero Tusen takk :D Tror jeg har nok med de andre prosjektene som står her... Har en Merce som skal monteres i løpet av uken, så da blir det travel uke på meg gitt! 8 karossdeler som skal limes og sveises, skjermer og fangere skal monteres, og alt skal sparkles, sprøytes og tectyleres. Mao den skal være klar til pussing for lakkering i løpet av uka. Huffameg... gleder meg til den dagen jeg kan skrive under salgsmeldingen på den bilen! kiddie Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg