Volvo240TurboInercooler Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Kjøpte for en tid siden inn en hvit 84 760 Turbo for den nette sum av 8000,- Planen er og sette den B23ET'en i 240'en grunnet bensinforbruket på den forgasser turbo motoren som sitter i bilen nå. Bilen ble stående til nå i juli da jeg fikke håvet inn overhalings deler til noen tusen. Alle pakninger, tettninger, simmerringer osv, clutch, motorfester, stempelringer, rådelager og veivlager. Har og kjøpt inn M46 kasse, da jeg ikke kan bruke den fra 760en grunnet el speedo og hardykobling (selges km 235.000) Motoren ble tatt ut og strippet helt ned til ingenting. Blokka, toppen, bunnpanna og litt annett smått ble vasket i en høytrykk industrivaskemaskin for så å lakkere blokka og bunnpanna, toppen fikk jeg planet og glassblåst av en kompis. Nå er veiva, stempene og oljepumpa på plass. Det er framgang. Håper bare at det kommer til og gå.. :wonder Ikke pent, ikke pent..men det er jo det indre som teller:D Fått jekka den ut På ny inkjøpt biltema motorstativ blah Total ribba, alt er møkkete som fy! Ahh, nylakkert og fiiin :titties: M46 kassa til 240 og litt annet knask Måtte lakkere topplåkket, var så eiret at jeg ikke fikk det bort. Ble gromt da. Ny plana og glassblåst 405 topp Stemplane er gjort reine og fått nye ringer på. Så var dem i nyhonede sylindrer Og dette skal holde styr på galskapen Mere bilder! Nesten klar til og bli tatt ut AT'en vell utav Pent! Mangler noe her da... :hammer Wastegaten skal lakkes marineblå Toppen er kommet på Et smykke! Hmmm, en M46P kasse!! Som skal bygges om med OD fra en 240 M46 kasse med mek.speedo Nye bilder: 16.08.2005 Nye deler Ny lakkerte deler Nesten komplett motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 detta ser moro ut.. ps. i hvordan stand er hardyplaten i? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 detta ser moro ut.. ps. i hvordan stand er hardyplaten i? Vet ikke hvordan den skal se ut..bryr meg ikke så mye heller da jeg ikke skal bruke den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 hmm hvis det ikke er sprekker i den og gummien virker grei er den i bra stand, og hvis ikke så er det ødelagt. men mulig jeg kan bruke den ;) hihi Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 hmm hvis det ikke er sprekker i den og gummien virker grei er den i bra stand, og hvis ikke så er det ødelagt. men mulig jeg kan bruke den ;) hihi Har vell ikke tilfeldigvis en gr.a vinge liggende du?? blir snart desperat!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 har dessverre ikek det nei :/ Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 ser jeg en aning utslitte lagre? Blir nok bra det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Har vell ikke tilfeldigvis en gr.a vinge liggende du?? blir snart desperat!! vet om en som har en grp a vinge,den ekte.hva byr du for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 vet om en som har en grp a vinge,den ekte.hva byr du for den? haha jeg var først om den......få mer bilder a......morro og følge med Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 haha jeg var først om den......få mer bilder a......morro og følge med Du kan backe litt ut, du kjøpte faen meg den B23ET'en som jeg ble tilbudt. Har nå brukt MANGE tusen på å renovere en slitten motor for at du kjøpte den som euro1 hadde!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Du kan backe litt ut, du kjøpte faen meg den B23ET'en som jeg ble tilbudt. Har nå brukt MANGE tusen på å renovere en slitten motor for at du kjøpte den som euro1 hadde!! euro-1 skal beholde b23etn sin han... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Du kan backe litt ut, du kjøpte faen meg den B23ET'en som jeg ble tilbudt. Har nå brukt MANGE tusen på å renovere en slitten motor for at du kjøpte den som euro1 hadde!! ble ikke noe motor på meg nei, den står fortsatt hos euro-1...dessuten dumpa jeg dama som skulle ha den...sinna på meg? Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 ble ikke noe motor på meg nei, den står fortsatt hos euro-1...dessuten dumpa jeg dama som skulle ha den...sinna på meg? Faen! Du kunne jo sakt i fra da! Har brukt 16.000 jeg på denne motoren til nå, så kunne jeg fått den andre for 11.000 ferdig overhalt og alt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 hm,da ville jeg kanskje heller vurdert en 230ft/fk motor.. Faen! Du kunne jo sakt i fra da! Har brukt 16.000 jeg på denne motoren til nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Faen! Du kunne jo sakt i fra da! Har brukt 16.000 jeg på denne motoren til nå, så kunne jeg fått den andre for 11.000 ferdig overhalt og alt! ..og euro ville ikke selge motoren allikevel...bare spør han du..vis du lurer..... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg