Pater Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Hvordan tar man av de svarte listene som er nesten helt nederst på bilen, di som går fra hjulbue til hjulbue? audi 80... svar fort hadde vært fint, skal lakke :) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 du mener vel de som sitter nederst på døra? helt fremst på listene sitter en klipps som du fjerner med et skrujern eller lignende, så trekker du bare listene rett bak :) Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Det der sku jeg visst før jeg var på høggern og ikke fikk av lista på en av vrak-bilene ! :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audisopp Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 mine er festa med noe teipgreier. bare å rive Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 mine er festa med noe teipgreier. bare å rive du tenker vel på de som sitter midt på døra :) den nederste lista vil ikke holdes med teip, er en del 80'er som ikke har den lista. Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audisopp Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 tenkte på den midt på døra ja. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 altså, den lange lista som går langs med kanalen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Sånn :) bare foir å fjerne tvil. Går i tilegg dørterskellist under øra men vet ikke hvordan den er festa. Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg