Dirty Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Hadde bilen på bukk i dag og skulle se på mulighetene for effektanlegg. da så jeg at første skjøt på eksosen var nesten helt framme ved katalysatoren. er det mye jobb og ta av dette, noen som har noen forslag på potter som er bra og enkelt og montere? Bilen er en golf IV 1.6. Tommy Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Du må skjøte etter den midtre potta.. Akkurat før den bøyer over bakakselen.. Ikke no hokus pokus igrunn, bare pass på å kutte evt. ny potte riktig i forhold til lengden på det nye røret.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Nå vet jeg ikke hvor mye penger du skal legge i det, men bilmateriell i porsgrunn selger og monterer ferrita eksosanlegg, som er rustfritt. Betalte vel 5500kr for anlegget+ montering på noen hundre lapper til 3ern min. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Jeg har en Simons bakpotte du kan få for 500kr tommy. Den skal i alle fall passe på 1.8T. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Magne. Du har pm :wave Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Er ute etter effektanlegg selv, så hvis noen har no liggendes.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg