Volvo 740 racing Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 I går stod det en rosa/lilla med sota ruter og ordentlig råner edition :popcorn 240 på Esso- On the run. i ski. Etterpå kjørte den til Ås. Noen som vet noe mer om denne? kjørte også sammen med en sierra Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Det er en berte som suser rundt sør på Nesodden med en rosa og forholdsvis pen 240. Hun er 18, og er den peneste råneren jeg noensinne har sett yummy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 og er den peneste råneren jeg noensinne har sett yummy Det skriver jeg under på :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Det er ei jente i Fredrikstad som også kjører rundt i en rosa 240 med effektanlegg og rånerteip... Hva jeg syns om det skal jeg holde for meg selv tror jeg... :P Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Det skriver jeg under på :cool: Kan skrive under på det sjæl og ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 den bilen er vel fra nesodden, fgs? den fargen der kler ikke 240! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 den bilen er vel fra nesodden, fgs? den fargen der kler ikke 240! Fagerstrand ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg