Ane Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Hvis det er noen i Oslo/Akershus området som trenger MDF plater for å bygge basskasser så kan dere få gjennom meg, får de til en innkjøpspris gjennom jobben og kan kjøpe dem gjennom meg med en fortjeneste på 100,- pr plate... Så hvis det er noen som er interesserte så kan dere jo sende en PM. Siter Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Nå trenger ikke jeg kjøpe mdf-plater av deg da jeg får de billigere andre plasser :D men er sikkert mange andre her som er intr. så da kunne du jo ha opplyst om evt pris og størrelser på disse platene? Hvertfall sistnevnte. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Prisen er jeg ikke helt sikker på ennå, alle platene jeg har trengt før har jeg fått pga, små transportskader. Platene er 19x120x240 og 16x120x240 cm i størrelse så det er store nok plater, men kan se om jeg ikke klarer å skaffe no pris i morra... Full og hva jeg får med rabattene mine ;) Siter Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Okei, viser seg at selve plata koster 459 kr fullpris og at jeg da vil få den til ca 300 kr... Altså ikke så mye å spare hvis dere skal gi meg 100 kr i mellomlegg så jeg skal få en slant, så da dropper vi akkurat det. Og de av dere som trenger plater kan få dem til MIN pris (dvs med alt av rabatter) :) Siter Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 How sweet of you. :) Synd jeg ikke skal bygge på en stund. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg