SortA4 Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 hvor finner jeg boltene ? skulle hatt av frontfangern.. kikka raskt under, men så ikke noe fester ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Det er to stk på v'r side av fremre "rammevang"! Ikke løsn den i micten, men bare de to store på sidene.. Da er det bare å dra av fangeren;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SortA4 Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 hehe... øhm, v`r ? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 vær.... *10 tegn* Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SortA4 Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 aha ! ;) ikke for å være dust, menneh... fint hver i dag ? igår var det ganske digg vær. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 aha ! ;) ikke for å være dust, menneh... fint hver i dag ? igår var det ganske digg vær. :P Hehe, hadda a, skulle ikke bestått norsk jeg tydeligvis, men jeg kalrer hvertfall å få av frontfangeren:D:D:D Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SortA4 Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 hehe! godt poeng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg