MGR Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 jeg lurer på om noen hvet hvor mye en civic coupe 92-95" utem motor og styling dele bil på en måte koster? takker får svar.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 "komplette" så ligger vel de bilene på rundt 25k og oppover. Om du får kjøpt en bil uten motor er vel heller tvilsomt, da bilen som regel ruster fortere enn motoren går i stykker (ikke at jeg påstår at rust er et stort problem på disse bilene). Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unreal Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Det var da forferdelig dårlig norsk da:) skjønner ikke helt hva du mener Siter *Civic VTi -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Han mener kanskje hva en coupe koster ferdig, orginal? med helt vanlig motor, f.eks 1,5 LSi Og trodde ikke akkurat coupeen var så billig uansett, "sjelden" bil i Norge. En kamerat av meg har en 94 modell, den vurderes solgt for 100 000,- Men den er jo under oppbygging da, og har mye styling og meget stor stereo i en skikkelig installasjon. Den var til salgs for 60 000,- før vi begynte. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Hadd ejeg kjøpt Coupè måtte d vært minst 1,6l vtec med 125hk.. helst vti motor, men d kan man jo alltids få tak i yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg