niclas Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 noen som har tips om hvordan jeg kan få litt mer futt i bilen uten og bruke så mye cash??? + hva er bolt sirkelen??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 boltsirkel er samme som gammle golf... 4x100 med 35 i innpress... eksos, og luftfilter, så får du "litt" mere guff... men skal du ha no mere så må du ha ny kam, stempel, dyser og alt sånn som vanlig N/A motorer trimmes... hvis du vil ha virkelig power så kjøper du deg en motor fra en volvo 440 turbo.. Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Merker vel ikke så mye forskjell med ny eksos / luftfilter. Men Volvo 440 Turbo motor, da får du nok futt i handlevognen. Har du bilder av bilen din? Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niclas Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 oki så volvo motoren er tingen da har desverre ingen bilder men den er dønn orginal !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R5 GTT Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Jeg har volvo 460 Turbo motor i handlevognen:) det flytter på seg ja. Motoren er orginal og yter ikke mere en 120 hk. Problemet mitt er et sinnsvak overskudd på ledninger og et lite dashbord... men morro er det! Siter ------------------------------------------- Volvo 940 Turbo Renault 5 GT Turbo X Renault 5 TS (solgt 10 000 i fortjeneste:) ) X Volvo 480 ES ( vrak ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Jeg har volvo 460 Turbo motor i handlevognen:) det flytter på seg ja. Motoren er orginal og yter ikke mere en 120 hk. Problemet mitt er et sinnsvak overskudd på ledninger og et lite dashbord... men morro er det! Går bilen din på veien? Tror det var din jeg så på motorveien i åsane for en god stund siden. Den svarte på GTT siden "Hallstein"? Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R5 GTT Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Stemmer det.. har du den lyseblå som har stått parkert på åsane terminal sånn innimellom?? Siter ------------------------------------------- Volvo 940 Turbo Renault 5 GT Turbo X Renault 5 TS (solgt 10 000 i fortjeneste:) ) X Volvo 480 ES ( vrak ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Nei, men en kamerat av meg kjøpte den. Hentet min i Haugesund, begge er GTE, begge står stille. Men begge kommer på veien i løpet av neste uke, er i allefall planen Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R5 GTT Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Min står i garasjen no og.. Holder på å nøste opp i litt lednings-surr og prøver å lage plass til et lite stereoannleg. Skal hive på senkefjærer nå i helgen, og håper at den er på veien igjenn i neste uke... Ka er det dere mekker på for tiden da? Vi må ha et lite Renault treff i neste uke engang då og se over bilene til hverandre.. dere har vel ikke noen gte delebil vel??? En kompis av meg har en R 11 GTT... den er rimelig fet og under oppussing.. blir bra når den er ferdi. Siter ------------------------------------------- Volvo 940 Turbo Renault 5 GT Turbo X Renault 5 TS (solgt 10 000 i fortjeneste:) ) X Volvo 480 ES ( vrak ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Eg venter på en starter, får den på mandag. Da skal bilen i teorien virke. Han andre venter på coil, har fikset en del, vet ikke ka. Han som selger R5 GTE på autodb har en delebil, skal kjøpe småting av han. Ett lite treff hadde ikke skadet, Har jo mønstringen 21.aug på travparken, en fin anledning. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg