Ok`n Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Synkroningsringene på girkassa mi er gåne no og bråker som faen mellom 1 og 2 gir og skal ordne det i vinter tenkte eg...men lurer da på om det går an å oppgradere til GT eller SRI kasse eller er disse ganske like som den orginale eg har nå?noen som har gjort det samme eller har formeininger om saken....?:) Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTPrimeraGT Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Synkroningsringene på girkassa mi er gåne no og bråker som faen mellom 1 og 2 gir og skal ordne det i vinter tenkte eg...men lurer da på om det går an å oppgradere til GT eller SRI kasse eller er disse ganske like som den orginale eg har nå?noen som har gjort det samme eller har formeininger om saken....?:) Hei, har en 1994 Primera e GT, den har eg en 2.0 SLX girkasse i.. Så dei er veldig like.. tror ikkje du vil få noe "oppgradert" girkasse av den grunn..Eg har slx girkasse fordi den var godt lite, 70.000 og den var vestentlig billgere en GT kasse, skjønner ikkje hvorfor, bilen er like sprek så skjønner lite.. Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 hmm,ja det må nok bli ein sportclutch eller noe sånt i tilfelle da!kva betalte du for den kassa da?bytta du noen deler? Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg