ryuujin Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 hei har lyst til å trimme dashbordet? Altså jeg tenker å lakkere midtkonsollen blå. Tenkte å begynne der nederst under konsollen, der hvor askebegeret er å lakkere dette blå. Og muligens ta karmene rundt ventilene eller kanskje bare lakkere ventilene, vet ikke helt. Hva tror dere hadde blitt bra? Tenkte også å da lakkere hele delen som holder instrumentene. Rammen rundt der blå. Men det jeg lurer på, vil dette se bra ut eller bare helt jævli? Kan jo nevne at jeg kjenner en fyr som kan lakkere disse områdene for meg, så det blir ikke noe selvgjorte greier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 det KAN se bra ut hvis fargen ikke er for glorete. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg