jackpot Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 jaja etter under 9mnd på bilen, og max 20k km har venstre demper foran tatt kvelden. olja har lekket ut, og dempern har delt seg i to!? når jeg jekker opp bilen kan hjulet etter ett KLONK fremdeles være i kontakt med bakken :rolleyes: når jeg kjører rundt kommer det av og til noen fæle lyder :( heldigvis har jeg kvittering :D kanskje litt teit spm men om jeg kjører relativt pent så bør jeg kunne overleve frem til jeg får den erstattet? ;) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esp1 Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 neeeeeee :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Trafikkfarlig det!!! Så ikke vær en av de "dustene"...... dersom det skulle smelle! Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dyret Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Tror ikke du vet helt va en støtdemper er til dersom du i det hele tatt tenker på å kjøre med en sprukket! Spiller ingen trille om den er gul, rød eller original! Siter RX8 13B 192hk 05' Min RX8 x - Mazda MX5 NA x - Mazda 323 x - Ford Orion 2,0 x - Ford Fiesta (3stk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 det var derfor jeg spurte, ja. :D har fått den erstattet nå.. :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg