olaboy Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Hei! Jeg har gått i innkjøp av en Nissan Sunny LX 1.4. 1994 modell. Jeg er i ungdomsåra og har tenkt litt på styling. Blant annet skaffe meg en takvinge. Er det noen som har noe tips til hva jeg burde/kan gjøre uten å måtte betale i dyre dommer? (Skal legge opp bilder av bilen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 kan kjøpe mitt komplette carcept styling sett...for og bakfanger, sideskjørter, øyelokk, har og GTi-R panser scoop.... eventuelt: -senking -16 eller 17 tommere -laguna leppe -ny grill...JDM eller kudos var d jeg kom på i farten... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olaboy Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Det hadde vært noe :) Hvor mye skal du ha for det? Du har ikke bare en takvinge å selge? Hvordan blir det forresten og lakkere sidene av bilen, der jeg har svart gummi nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 bare å komme med et bud d....koster 10-12 tusen helt nytt, for alt, har ikke takvinge nei, men carcept tror jeg seller til sunny... hvor i norge befinner du deg?? lakkere listene skal vel ikke vere noe problem, enklest å ta de av først tror for så å lakke dem å slenge dem på igjen... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 hvordan ser lagunaleppa ut?? og er det mye mod? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 hvordan ser lagunaleppa ut?? og er det mye mod? wheehee, klikk me :P Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Grattis med bil! Nyskjerrig på hvor langt den har gått og hvor mye du ga for den da jeg har planer om å kjøpe noe slikt selv, men skjønner hvis du ikke vil svare. Er det noen som har linker til oversikt over Sunny N14 ?, finner stort sett bare info om Gti-R. Noen som vet om GTI ble solgt i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 wheehee, klikk me :P fy faen så jalla! :cab Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Syns leppa passa bra, jeg. En billig modifikasjon. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg