RayBay Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Okey da ;) Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Får vel oxo kjøpt uorginale bakrutespoiler som tres ned over kanten på ruta.. Altså du må løsne rute i overkant. så er det fester til å tre den over kanten. Ikke sikker på hvor disse kjøpes.. Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 jeg limte min spoiler med slik rutelim. Det funket som bare faen! Gjorde det for et år siden og den sitter som støpt fortsatt.. Det fine er at det er lett å få av overflødig lim som evt. "grises" utover.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Men har du like stor spoiler som meg? Denne veier litt mer enn en eventuelt gti spoilern... Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Den satt limt fast litt over en måned med to komponent epoxy lim og akryllim i tillegg.. tror en kompis av meg som lånte den lukka bakluka litt for hardt... Blanding av lim er ikke noe særlig heldig! Bruke sicaflex, sitter som F!! Tro meg har limt en del med det på jobben og det sitter sykt godt, finnes en spesiel grunning til sica`n for å få bedre heft om der er glatte flater! Viktig som nevnt over at alt er rent! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Da skal jeg gå til innkjøp ac sikaflex! :pray ( Blanda ikke alt limet sammen, bare så det er nevnt :) ) Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 ellers så har jeg 2 stk gti ruter med vinge liggende hvis noen vil ha de :P mye enklere å få alt orginalt. EDIT: de gis ikke bort men kan kjøpes :P Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Remster: Har du bilde av de? Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Remster: Har du bilde av de? nei. men er den samme typen som du har her. som på bilde du la ut. vingen sitter festa gjennom ruta med 3 skruer. orginalt på gti og gti16v + oppover Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Okey... Har den spoileren selv, men trodde kanskje du hadde en annen... Ellers takk :) Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Kjøpte Tec7 på maxbo i dag! De sa det var enda sterkere enn sika igjen!!! Sier bare " time will show"! Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg