RX-7 Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Hvilket selskap anbefaler dere?? Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Vi fikk beskjed fra alle selskapene utenom IF at de ikke ville ha noe med russebiler å gjøre. Men IF er ikke ideelt de heller da, ivertfall ikke slikt vi opplevde det. Men var flere russebiler i området her som forsikret bilen som en vanlig bil og leverte inn skiltene etter russetida. Man ffikk visst da refundert for de månedene man ikke hadde bilen på veien. Ganske lurt ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Drar opp denne "litt". :D Jeg driver å ringer rundt etter forsikring på vår russebil nå. Skal jeg bare si at jeg vil forsikre en vanlig bil, eller er jeg nødt til å si at den skal brukes som russebil? Regner med dette opplyses om i vilkårene, men jeg vet ikke helt hvor man får tak i slikt med mindre man har kjøpt forsikring. Hvordan har andre gjort det, bortsett fra sRt? Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 "If er et av få forsikringsselskap som tilbyr forsikring til russe bil/buss, en ansvarsforsikring. Dette er et produkt som ikke er tilgjengelig i priskalkulatoren vår. Ring oss, send epost eller chat for å få et pristilbud og mer info." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Jo, men tenkte om noen hadde registrert den på seg selv, og brukt som russebil uten at det skjedde noe.. Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg