endorfun Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Hvilke muligheter har man om man skal bygge om fronten på en E36 til E46? Vet at Seidl har et kit, men det koster flesk + jeg tror ikke du får det uten breddingen.. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavoma Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 har en drøm om å få inn e60 lykter i min e36 men jeg tror ikke det blir noe av. Jobber på verksted så vi har noen e60 lykter med fuktskade som jeg kunna ha brukt til å tilpasset med. Siter Bmw 325 turbo e36, 3toms eksos konfilter ic, dump bensintrykksregulartor, oz ceres felger, m3 fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 mavoma skrev: har en drøm om å få inn e60 lykter i min e36 men jeg tror ikke det blir noe av. Jobber på verksted så vi har noen e60 lykter med fuktskade som jeg kunna ha brukt til å tilpasset med. Tror jeg du skal være glad for. Det hadde sett ille ut, mildt sagt :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavoma Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 hehe... mulig det Siter Bmw 325 turbo e36, 3toms eksos konfilter ic, dump bensintrykksregulartor, oz ceres felger, m3 fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 en måte og gjøre det på slik at den i allefall blir mere lik en e46 er at du tar et panser av e46, skjærer av grillen på dette og sveiser det på det panseret du har. Har gjort dette bare med et 5serie panser og det ble veldig pent med m5 nyrer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltgti Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Tarjei_Hugaas kan itj du vis noen bilder av bil etter at den ble færdig, æ så den når den sto på automote men det va da dem holdt på å gjøre den om .fikk ikke sett den etter at den færdig . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Coltgti16v skrev: Tarjei_Hugaas kan itj du vis noen bilder av bil etter at den ble færdig, æ så den når den sto på automote men det va da dem holdt på å gjøre den om .fikk ikke sett den etter at den færdig . Joda kan vel ordne det, men blir etter at eg har fått ny felga. Bilen er foresten muligens til salgs til fordel for m3 til rett pris, hvis ikke blir den ombygd i løpet av høsten/vinteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Du får kjøpt e-46 panser og frontfangere...enste som er ulikt er lyktene... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riefarn Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 E46 er E46 og E36 er E36.... sånn skal det være.... ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 riefarn skrev: E46 er E46 og E36 er E36.... sånn skal det være.... ! Kunne ikke vært mer enig =) Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 riefarn skrev: E46 er E46 og E36 er E36.... og lykter er lykter babyhmm? Ingen som vet om noe alternativ for å bytte lykter? Vet det gikk et par BMW i bergen det var byttet lykter på, men det var kanskje en custom jobb? Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg