JensK Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Hvordan vil det ta seg ut med crome-kapper på speila til 4'ern, når speila har forskjellige størrelse. Vil det se teit ut? Kommer det å bli rart med hensyn til at det ene speilet er mindre? Bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Har det på min og jeg synes det ser bra ut, spesielt hvis du har noen flere chrome/polerte-detaljer på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Jepp.. tenkte jeg skulle kjøpe den typen som erstatter den originale kappa, som ikke bare limes utapå. Syns det virker veldig jalla.. Men hva er trikset for å få av den originale speil-kappa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Har crom kapper på min 4er jeg... ett stor og ett lite speil.. har desverre ingen bilder forfra... Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Da var crome-kapper bestilt.. så da får vi se åssen det tar seg ut.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Da var crome-kapper bestilt.. så da får vi se åssen det tar seg ut.. :)Du har ikke et stort bilde av den der bilen? den sølv farga.. Evt send det til meg på mail. tfacsen@hotmail.com takk hvis du gidder ;P Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Her er'n: Utrolig fin golf syns jeg.. Clean bil, med en frekk løsning bak, med tanke på fanger, luke og baklys.. Men jeg mener å huske at den bilen er modda i ps.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg