ryuujin Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Installerte for en stund siden anlegg i bilen min. Doble 12" i kasse.. Men jeg er plaget med en ekstrem skrangle lyd som høres utenfra bilen... Inni bilen er bassen helt perfekt etter min mening, men denne skranglelyden er ikke pen... Noen som har noe peiling på hvordan fjerne denne på en enkel måte? Noe isoleringsforetak eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tricket Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Installerte for en stund siden anlegg i bilen min. Doble 12" i kasse.. Men jeg er plaget med en ekstrem skrangle lyd som høres utenfra bilen... Inni bilen er bassen helt perfekt etter min mening, men denne skranglelyden er ikke pen... Noen som har noe peiling på hvordan fjerne denne på en enkel måte? Noe isoleringsforetak eller noe? du børde jo dempe bilen med feks,. asfaltmatter Siter Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Dynamat er tingen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 det greieste er vel egentilig å finne ut hva som skrangler, og dempe det på en eller annen måte...er det skiltet, så er det jo ganske enkelt, hvis ikke legg deg under bilen å finn ut hvor det kommer fra... Dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ryuujin Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 vet hva som skrangler, det er det emblemet bak, som åpner bagasjerommet som hopper frem og tilbake ved bassslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg