Vipe Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Hei, Jeg lurte på om noen har erfaring med Pioneer DVH-P5000MP? Her er link til info om spilleren Jeg skal også etterhvert handle inn touch-screen, samt pc til bilen. Mvh Eivind Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 DVH-p5000MP er en DVD reciver. Kan tilkobles ekstern souruond prossesor hvis det er ønkskelig. I vanlig Pioneer kvalitet. Altså god.. Hei, Jeg lurte på om noen har erfaring med Pioneer DVH-P5000MP? Her er link til info om spilleren Jeg skal også etterhvert handle inn touch-screen, samt pc til bilen. Mvh Eivind Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg