ramtho Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Hei er det noen som kan tilpasse et bilde for meg slik at jeg kan bruke den i avantar.. Hvis si ifra da så kan jeg sende bildet over på mail, fant ikke ut åssen jeg skulle legge det ut her :rolleyes: Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 du forminsker det til noe, 90*120 pixler feks Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 du legger til et bilde ved å registrere deg på photobucket.com, laste opp bildet der, og kopiere -adressen... X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 avataren mener jeg du kan laste opp fra egen maskin ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Sorry var ikke hjemme igår så jg fikk ikke svart. Mulig bare jeg som ikke skjønner no, men problemet er her at bildet jeg skal bruke i avantar er for stort og jeg vet ikke åssen jeg minsker det. Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 http://i17.photobucket.com/albums/b54/thomasvalentin/r1916.jpg Dette bildet er det jeg mener... Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 der da 110*69 pixler prøv det Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 takk takk, nå funker det ja :D Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Nedi skrev: avataren mener jeg du kan laste opp fra egen maskin ? Formulerte meg litt dårlig.. Han skrev: fant ikke ut hvordan jeg legger det ut her, jeg svarte bare med å si hvordan du gjorde det, ikke hvordan du fikk mindre størrelse på bildet:P X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 hehe skjønte egentlig det :p Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg