acoupe Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 hei ! Skal strax montere rs-utblås, og lurte derfor på en ting ! Tok av en del av den svarte boksen, men det er en halvdel igjen. Hvordan får jeg av resten ? må jeg skru av bolten som vist på bildet ? mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Tar ut den bolten i midten ja! 13 eller noe... er en O-ring der som du må ta vare på, hvis du ikke får med ny i RS-kitet... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Tar ut den bolten i midten ja! 13 eller noe... er en O-ring der som du må ta vare på, hvis du ikke får med ny i RS-kitet... oki, den satt så jævli så ble redd redd for at jeg skulle gjøre noe feil ved å ta den av :) Men har bestilt med ny O-ring med rs-kitet ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg