Kenth Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Har litt lyst til å lakkere felgene mine svarte. Noen som kan mixe litt så jeg ser hvordan det kunne blitt?:) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Gjorde en fort. Men vist det er noe du vil i fremtiden så er det til stort hjelp for oss om du legger ut bildet i større oppløsning;) Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Takk takk!! :) Det ble jo litt kult detta.. hihi. Men jeg slenger med et større bilde jeg. Kan du/noen lage sorte felger på den oxo? Samt sota frontlykter? Frontlyktene skal ikke være helt svarte.. Vurderer å ta av glasset på de og sote det med sotspray. Håper noen kan hjelpe meg med bildet:) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Tror dette hadde blitt tøfft! Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg