HP-Invent Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Hvorfor sier folk at det er farlig å kjøre med rattlås som er deffekt? Tenker på biler som har vært stjålet og låsen bare er brutt opp med makt. Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 ØØhh, kan det være fordi den kan gå i lås, i en sving, i ca 80km/t..........Resten av scenarioet kan du tenke sjæl! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HP-Invent Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Ja jeg vet det, men prøver å forklare en dette. Han kjører nemlig med bilen. Det holder ikke å si at det kan skje, jeg må forklare han hvordan og hvorfor så han skjønner det. Han bare sier. Låsen er jo ødelagt, så da går det jo fint. Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Ja jeg vet det, men prøver å forklare en dette. Han kjører nemlig med bilen. Det holder ikke å si at det kan skje, jeg må forklare han hvordan og hvorfor så han skjønner det. Han bare sier. Låsen er jo ødelagt, så da går det jo fint. Så, det finnes idioter på det nivået ennå.Trodde de døde ut med de 2 biltyvene som stjal en bil jeg, og havna i et vann der en av dem døde pga at "rattlåsen var jo ødelagt, så da går det jo fint......." Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Han lærer nok fort nok hvorfor det er farlig, får bare håpe han er alene i bilen når det skjer!... rattlåsen er (iallefall på eldre biler) en låsesplint som går ned i mange hakk rundt rattnavet. når du ødelegger rattlåsen brekker du denne splinten. dvs at det er 2 deler igjen av splinten som når som helst kan kile seg fast i hakkene og låse rattet i en hvilken som helst stilling. Ta ifra han bilnøklene før det skjer en ulykke. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg