Mutta Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 skal kjøpe meg nye dempere til bilen. har planer om å kjøpe koni justerbar eller bilstein. nonen som vet hvor disse selges billig. har vært på ast performance i bergen. de sku har 5500kr. takker for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 ikke at jeg er noen ekspert,men for justerbare så synes jeg 5500,- hørtes ut som en veldig fin pris.... jeg har fått prisoverslag på at noe slikt ville havne på ca 8-9000 Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyromaniac Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Så vidt jeg vet er ikke det en gal pris. Vet ikke om noen som skaffer det billigere i alle fall. Siter onfiredevi -95 Honda Civic MA8 1.4i onfiredevi Nye felger og en del ny styling kommer snart. "Grunnen til at menn liker damer i lakk og lær, er fordi det lukter ny bil!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg