prelude86 Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 hei! jeg er på utkikk etter turbo kit! eller bare manifold til min honda prelude 2.0i16v 86mod! lurer på om noen vet av dette, eller om jeg må bygge om den orginale! Siter v70 4 life!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 turbo kit tror jeg ikke det er mulig og oppdrive til den motoren,men du kan jo få noen til og sveise et manifold til deg,få tak i turbo og alt annet du trenger. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Har et turbokit liggende UTEN manifold, men alt annet.. T15 turbo, dump, bensintrykksregulator, turbotrykksmåler, downpipe, mange samco slanger og oljerør yodude Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Accorden Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 hei! jeg er på utkikk etter turbo kit! eller bare manifold til min honda prelude 2.0i16v 86mod! lurer på om noen vet av dette, eller om jeg må bygge om den orginale! Hei. Sjekk om det er mulig med h22 swap i bilen din??? Trenger ikke Turbo når du får dytta inn en slik motor i den lette bilen din!!! :-) Ta en søke/spørre runde på CH forumet og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg