KBF Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Har skaffa meg en slike Honda S2000 i 1:24 skala. Hvilken farge tar seg best ut på en slik bil? Tenker på følgende farger: -Italian Red -Black -Pure White -Chrome Yellow -Mica Blue Hva anbefaller folket? Siter 97 - BMW 520i 86 - VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Har skaffa meg en slike Honda S2000 i 1:24 skala. Hvilken farge tar seg best ut på en slik bil? Tenker på følgende farger: -Italian Red -Black -Pure White -Chrome Yellow -Mica Blue Hva anbefaller folket? lag den som denne:http://www.spc.org.uk/honda/imola-s2000.html Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Tja, har sett litt på denne. Og da tenkte jeg at denne Chrome Yellow fargen ville muligens bli bra. Og vis jeg kombinerer den med rødt interiør så kan det bli bra! Men er det ellers noen som har anbefallinger om farge? Siter 97 - BMW 520i 86 - VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Jeg bestemte meg for å lakkere bilen i den gul fargen og så blir interiøret rødt med chrom detaljer eller svarte Siter 97 - BMW 520i 86 - VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg