harry_volvo Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 jeg har fått tilbud om å kjøpe en volvo 240 gl stasjonsvogn 88modd. med 5 trinns manuel kasse. er litt rust på den og lakken er veldig slitt. motoren er ikke 100% i orden. men er eu godkjent. skulle få den for 11k har planene nesten klare. skal lakke den i lime grøn, kjøpe lesjöfors senke fjører, hvite 17" compo felger, sabelt bøtte seter, heftig JL audio anleg, ny turbo motor med dumpventil og intercooler og gr.a spoiler. er ikke helt sikker på om jeg skal kjøpe den. har mest lyst på cupe. men er som sagt i tvil. noen som har forslag?? Siter volvo Harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 jeg har fått tilbud om å kjøpe en volvo 240 gl stasjonsvogn 88modd. med 5 trinns manuel kasse.er litt rust på den og lakken er veldig slitt. motoren er ikke 100% i orden. men er eu godkjent. skulle få den for 11k har planene nesten klare. skal kjøpe lesjöfors senke fjører, hvite 17" compo felger, sabelt bøtte seter, heftig JL audio anleg, ny turbo motor med dumpventil og intercooler og gr.a spoiler. er ikke helt sikker på om jeg skal kjøpe den. har mest lyst på cupe. men er som sagt i tvil. noen som har forslag?? Forslaget mitt er at du skaffer et bilde av bilen :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tic2002 Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 :pics !!!!!!!!!! Siter "We ride together, We die together, Volvo boys 4 life" Volvoen: 83` 244 blå. 235000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry_volvo Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 har desvere ingen bilder av den. :( Siter volvo Harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg