Mambo Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Hmm... De dekkene som satt på de felgene var Rosso dekke det også - de var helt runde, ikke kulete eller. Og denne bilen er jo ikke den som går mest av alt her i verden! P-Zero Rosso dekkene er jo ikke direkte billige eller.. de blir sånn etter litt kjøring. kan jo nevne et eksempel da med en erfaring. faren til en kompis av meg kjøpte mondeo på rønne å sehlmer i sandvika. får på splitter nye sånne dekk.. kjører 1 år, han syntes bilen rister, når han kommer opp i hastighet, vi sjekker dekka, de er kulete. han drar inn å får nye dekk. samme skjer etter 1 år. da bytta han til michelin. ingen problmer siden Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 de blir sånn etter litt kjøring. kan jo nevne et eksempel da med en erfaring. faren til en kompis av meg kjøpte mondeo på rønne å sehlmer i sandvika. får på splitter nye sånne dekk.. kjører 1 år, han syntes bilen rister, når han kommer opp i hastighet, vi sjekker dekka, de er kulete. han drar inn å får nye dekk. samme skjer etter 1 år. da bytta han til michelin. ingen problmer siden Michelin er best ja.. Uten tvil! Men det er forskjell på billigdekk fra Pirelli og litt dyrere dekk. P6000 dekket fra Pirelli er no faens dritt. Heter i dag P6. P7 serien deres har jeg ikke erfaring med. Men Rossodekkene har jeg god erfaring med - sett bort i fra støy :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 det var rosso han hadde tror jeg.. husker ikke jeg. er noen år siden nå =) men pirellie lager mye rart dessverre.. mine favoritter er typhoon, goodyear og michelin Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 det var rosso han hadde tror jeg.. husker ikke jeg. er noen år siden nå =) men pirellie lager mye rart dessverre.. mine favoritter er typhoon, goodyear og michelin Nå er Rosso-serien helt nyutviklet..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Nå er Rosso-serien helt nyutviklet..... hehe.. da var det heeelt sikkert noe anna =) husker ikke hva det var. var noe som liksom skulle være så bra å sportslig husker jeg. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Sant at de lager mye rart ja - bare se og de sliter i WRC Back to topic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg