Gå til innhold

MNC- DUBedition

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

kjøpte meg detta i går.

fikk bare spillt en time eller no, så jeg kom ikke så langt.

kjøpte meg en R32 til å starte med.

noen som har det? har noen synspunkter el.liknende??

jeg har det, spillt i sikkert en time el to! så orka jeg ikke mer,syntes det var så dårlig!! men kunne vært drit bra det hadde det ikke vært så jalla laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du kommer ett godt stykke ut i spillet, så begynner hastigheten på bilene/mc'ene å bli så latterlig høy at det handler ikke om ferdigheter, men mer bare ren flaks at du vinner. Det er da det slutter å være gøy.

aldri syntes at det har vært no gøy jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk intrykket av at du likte det, etter første posten din...

"jeg har det, spillt i sikkert en time el to! så orka jeg ikke mer,syntes det var så dårlig!! men kunne vært drit bra det hadde det ikke vært så jalla laget.

...så bra du sier ifra en gang til.

ja,bra du syntes det da!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du liker spill som dette, som ikke akkurat holder seg så tett til virkeligheten - så er need for speed underground II og anbefale. Syns det er bedre enn midnight club. Bare ikke need for speed I, for det suger kraftig.

har det og....

vurderer juiced.

å kjøpe Xbox for kun å spille forza blir litt drøyt!

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Ett bra spel Midnight Club 3 Dub Edition. Men dette med att farten blir så hög att man ikke kan köra bilen er ikke bra... Og det går ikke att Styla Exotics som Tuners (klass D, C, B)

Og jeg synes att disse logos er litt svåra att hitta... Men med litt hjelp fra internet har jeg disse alle nå.

Fikk logona så her:

San Diego

Atlanta

Detroit

Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!!

Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts.

http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing

Lenke til kommentar
Del på andre sider