Skyline_401 Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Hei.. Nå skal jeg ta av kanalene..Men jeg veit ikke helt hvor jeg skal kappe dem av..Noen som vet? evt Bilder? på en 240 86mod 4dørs Takker for svar :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 du skal faktisk ikke kappe i det heletatt. det du skal gjøre er at du tar å finner deg en fin bormaskin å borer opp alle punktene, drar (skjærer) av kanalen og punkter på den nye ;) easy as that ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Okey.. Takker for svar.. FÅr se om jeg får gjort det i Morra..=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 men treskern eller no den skal ikke av den? Vis du skjønner.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 men treskern eller no den skal ikke av den? Vis du skjønner.. treskern? Terskelen mener du? Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Det kan hende.. Veit ikke helt hva alt heter..er første gang jeg driver med Biler så..er bare 15 år gammel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Det kan hende.. Veit ikke helt hva alt heter..er første gang jeg driver med Biler så..er bare 15 år gammel.. Du bytter jo hele kanalen på en gang, og terskelen er vel en del av den. Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 ytterkanalen er punkta sammen med innerkanalen.. borr ut punktene, løfta av kanal...punkt på den nye... husk at dersom du jekker opp bilen, bør bukkene stå under forstilling/bakaksel, ikke på jekkfester.. pga at kanalen er med på bære bilen.. derfor bør bukker plasseres slik for å unngå at bilen henger... så lenge innerkanalen/gulvet ikke tas vekk skal det jo gå greit..men bedre føre var... en kamerat opplevde at nesa og baken ble hengene, slik at det ble endinger i karosseriet..flytta bukker, jekka tilbake, alt ok.. var jo ikke mye det flytta seg, men noe.. Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomikk Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Kommer jo helt an på hvor mye rust du har det, er det bare ytterste delene tar du av den, er det hele innerkanalen må den av også og du kan vente deg en helvetes drittjobb. Eller det kan du forresten uansett. Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 innerkanalel er punkta fast i ytterkanelen.. både oppe og nede.. borr ut punkta, ta av ytterkanelen (mulig du må fram bredt skrujern og hammer for å få det fra hverandre).. punkt på ny kanal... dersom du skal jekke opp bilen : husk å sette bukker under bakaksel og forstilling, slik at nesa/baken ikke blir hengende.. siden kanalen er bærende, bør bilen ha ca likt trykk på ca samme sted som den har når den står på hjula.. er nok ikke noe problem, da du ikke fjerner gulv/innerkanal samtidig, men just in case.. Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg