Crazytaxi Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Etter litt tid så har jeg fått rotet meg til å gjort litt med bilen min (Diplomoppgave - innlevering stjeler verdifull tid.. hehe ) Fant ut at jeg ville ha litt tilbakemelding på det jeg har gjort fra andre mazda-folk, derfor poster jeg tråden her istedetfor i bilstereo-forumet. Har flyttet spilleren opp til der hvor luftinga var ved siden av instrumentene og satt DSP'en der hvor det en gang var askebeger og sigarettenner. Under der igjen er RSD'ene til hver av Zapco-forsterkerne. Beklageligvis ble ikke finishen så bra, men det er en grunn til at jeg ikke lever av det... :) SPiller og DSP: Utstyret jeg har til nå er som følger: Alpine IVA-D900R Alpine SPX-177R Alpine PXA-H700 Alpine RUX-700 2x Zapco 4.0X 2x Rodek RO40HC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 ikke domt, men personleg så MÅ eg ha den luftinga... bare må ha den :) et lite bilde av mitt stereo prosjekt: slik ser den ut nå... (photoshop) ca slik skal det bli yodude Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazytaxi Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Hmm... Ble mindre enn jeg trodde det bildet der... :mad: Var sånn omtrent jeg hadde det før, bare at jeg hadde ikke de ekstra klokkene, Men da jeg kjøpte meg in-dash spiller så syns jeg det var litt kjedelig og ha skjermen så langt ned, og da var det jo god plass bak der fant jeg ut... hehe. Men, har du gått til innkjøp av den DVD-spilleren der?, og hvordan går det med det PS-skall skjerm-saken din da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 eg fikk den dvd pakka, med spiller og skjerm og ledninger for 3 lapper... så slo til.. sånn spontan kjøp yodude hehe joda... ps skall skjermen... hmmm har ikke lakka den eller noe enda :) hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazytaxi Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 oki. sleng opp et bilde av den å da... husker ikke hvordan den var jeg... hee Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg